In Love

الظلم كمين فى النفس البشرية الضعف يخفيه والقوة تظهره

Friday, September 14, 2007

ياااااااااااااااااااااااااااه
السنين عدت وكبرنا
انا فاكرة فى اول سنة فى الكلية اللى كان يقوللى انا فى بكالوريوس كنت اقول ماشاء الله
عقبالنا يارب
بكالوريوس دى بعييييييييييييييييدة اوىىىىىىىىىىى
ماكنتش اعرف انها قريبة للدرجة دى
رحت الكلية من يومين
واحدة فى سنة اوى وقفت تتكلم معايا انا ويارا انتيمتى اول ماعرفت انى فى سنة خامسة
قالتلى يابختك بجد؟؟؟؟
ومش مصدقة نفسها ان فى حد فى بكالوريوس
فكرتنى بنفسى اوى
معقول 5 سنين عدوا بالسرعة دى
فى الاول كنت عايزاهم يعدوا هوا
دلوقتى عايزاهم يبطأوا شوية عشان كده الباقى هيعدى اسرع
على اد ماكان فى حاجات مش لذيذة فى الايام دى بس بجد كان فيها حاجات كتييييييييير حلوة
عشان كده احب اقول للى لسه داخل الكلية اتمتع بكل لحظة
كل ثانية هتعدى عليك لازم تتعلم ازاى تستفيد منها وتخليها لحظة تحب تفتكرها

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home