In Love

الظلم كمين فى النفس البشرية الضعف يخفيه والقوة تظهره

Saturday, December 15, 2007

اخر امتحان عملى فى اول ترم من اخر سنة خلص النهارده
هييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييه
انا مش عارفة انا مبسوطة ولا زعلانة
انا عايزة اخلص الكلية ولا لأ
الكلية والدراسة مش هتوحشنى عشان انا هفضل ادرس طول عمرى (قدرى) بس هتوحشنى الصحبة
وخصوصا انى مغتربة يعنى ليا اصحاب عايشين معايا اكتر من الاخوات ومن بلاد مختلفة
اتعودت اشوفهم اكتر مابشوف اهلى
اعمل ايه من غيرهم
منهم اللى من بورسعيد معايا ومنهم الل من براها
فى القريب وفى البعيد
ده غير اصحابى اللى فى الكلية
انا عارفة ان دى سنة الحياة بس بجد الموضوع مضايقنى اوى
صحيح كلها شهور واخلص ان شاء الله واتجوز ان شاء الله
ودى الحاجة الوحيدة اللى مصبرانى
يارب قدرنى

2 Comments:

  • At 7:01 PM , Blogger القلم السكندري said...

    لا تخلو الأيام من فرح وترح


    سرور بلقاء وحزن بفراق

    وكما قال الشاعر

    هكذا الدنيا لقاء وفراق يعترينا

    حسبنا أنا علي الود وبالود حيينا

    اسعد الله أوقاتكم

    ووفقكم .. وأذهب عنكم أسر الإمتحانات

    وجمع بينكم وبين من تحبون علي خير وفي خير

    تحياتي

     
  • At 2:35 AM , Blogger Love & Friendship,this is my life said...

    شكرا على المرور الكريم

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home